Jak postupovat?

  • postupujte dle instrukcí v POTVRZOVACÍM emailu
  • Odešlete zařízení na naší adresu: Jakub Zukal
    Mistrovská 28/183
    Praha 10 10800

    Balík označte číslem zakázky.
  • Po přijetí telefonu do servisu obdržíte informační email
  • Pokud jsou díly skladem opravíme a odešleme telefon do 5 pracovních dnů. V ostatních případěch díly objednáme na základě vaší objednávky a jakmile díl dorazí pošleme výzvu k zaslání.
  • Pokud je zařízení neopravitelné odešleme ho zpět ZDARMA na vaši adresu
  • Pokud bude nutný jiný typ opravy budete vyzváni ke schválení nové ceny
  • Pokud zvolíte platbu předem, budeme vás po opravě kontaktovat s pokyny k platbě. Po uhrazení platby, zařízení obratem odesíláme.
  • V případě platby na dobírku, zařízení odesíláme okamžitě po opravě
  • Opravené i neopravené zařízení odesíláme ZDARMA zpět na vaši adresu
  • O odeslání zásilky budete předem informováni

©Prasklý-displej.cz 2016 - Všechna práva vyhrazena.